we zijn druk bezig met het overstappen naar een nieuw systeem excuses voor het ongemak

Veelgestelde vragen

U kunt contact met ons opnemen op de volgende manieren:

  1. Telefonisch op nummer +31 165 370346  of whatsapp +31(0)627061504 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.15 tot 17.30)
  2. Stuur een e-mail naar info@jayno.nl
  3. De chat-functie rechtsonder op de homepage(indien een medewerker online is)

Met vriendelijke groeten,

Jayno.nl
De Meeten 32
4706 NG Roosendaal

KvK-nummer 77771370
Btw-nummer NL861137073B01
   




1 Contact

1.1 Hoe kan ik jullie bereiken?

U kunt contact met ons opnemen op de volgende manieren:

  1. stuur een e-mail naar info@jayno.nl
  2. Telefonisch op nummer +31(0)627061504(whatsapp) of op +31 (0) 165-370346. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.15 tot 17.30
  3. de chat-functie rechtsonder op de homepage(indien een medewerker online is)
1.2 Wanneer zijn jullie telefonisch bereikbaar?

U kunt ons bereiken vanaf Maandag t/m Vrijdag vanaf: 9:15 t/m 17:30 uur. Mocht uw vraag niet duidelijk beantwoord zijn mail dan naar info@jayno.nl  

2 Bestellen

2.1 Hoe bestel ik?
Bestellen is heel eenvoudig. Bekijk de volgende stappen hieronder en u weet gelijk hoe u moet bestellen.

Ga met uw muis naar kinderkleding of babykleding. U krijgt de keuze uit jongens of meisjesNa de keuze voor het geslacht kunt u kiezen uit verschillende soorten kledingstukken. Welke menukeuze u ook aanklikt(geslacht of soort kledingstuk), u komt uiteindelijk uit bij een filtermenu.

Met het filtermenu kunt u nog specifieker zoeken naar een product. Klik een maat aan en eventueel het soort kledingstuk. Als u een leuke artikel vindt, dan kunt u het plaatje aanklikken.
Het product wordt weergegeven en u kunt een maat kiezen. Als u de maat gekozen heeft, kunt u in winkelwagen aanklikken, indien de maat op voorraad is.

Binnen uw winkelmand heeft u de optie om deze te bekijken of om af te rekenen. Wilt u verder gaan met afrekenen dan komt u op de checkout pagina. Als u een account bij ons heeft kunt u hier ook inloggen of verder gaan als gast. In de middelste kolom kiest u de gewenste verzendmethode. Als dit alles is ingevuld kiest u Volgende Stap. Op de laatste pagina kiest u de gewenste betaalmethode. Heeft u een kortingscode of wilt u spaarpunten inwisselen? Onderaan de betaalmethodes ziet u het kortingscodeveld voor het toepassen van een tegoedcode. Wilt u punten inwisselen klikt u op het puntensysteem en selecteert u hieveel punten uw wilt verzilveren. Let er wel op da u maar 1 code per bestelling kunt inwisselen. Als lles correct is opgegeven klikt u op Afrekenen. Mollie stuurt u voor de betaling door naar de betaalpagina om de betaling te voltooien.

Wanneer de betaling is gelukt keert u terug op Jayno.nl.


3 Verkopen

3.1 Hoe kan ik betalen?

Betalen

Veilig bestellen bij Jayno.nl kunt u op de volgende manieren:

  1. iDeal:
    Betaalmethode ontwikkeld door verschillende Nederlandse banken om de betaling van online producten en diensten te vergemakkelijken.
  2. Banktransactie:
    U maakt het bedrag van uw bestelling zelf over. Het kan gemiddeld 1 à 2 werkdagen duren voordat de betaling is verwerkt, afhankelijk van uw eigen bank.
  3. PayPal
  4. Achteraf Betalen via KLARNA
  5. Betalen bij afhalen:
    U betaalt uw bestelling bij afhalen in onze winkel, hier kunt u gebruik maken van een pinapparaat.

Simpel en snel op Jayno.nl!!!!

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen:


TEL: +31(0)165370346

GSM: +31(0)627061504 

3.2 Vooruitbetalen via bankoverschrijving ?
Natuurlijk kan dit. Als u heeft gekozen voor een bankoverschrijving dan ontvangt u van mollie een email met hierin alle bank en betalingsgegevens voor uw bestelling.

Onze gegevens:
Jayno.nl
De Meeten 32
4706 NG  ROOSENDAAL

KvK-nummer 20116261
Btw-nummer NL861126373B01
   

Nog vragen mail, whatsapp of bel ons: info@jayno.nl +31(0)627061504  +31(0)165370346



4 Verzending

4.1 Wat zijn de verzendkosten?
We hanteren €2,99 verzendkosten binnen Nederland en Belgie
Gratis verzending boven €29 (NL & BE)

4.2 Kan ik een bezorgtijd aan geven?

Helaas is het niet mogelijk een voorkeurs bezorgtijd aan te geven bij DHL. Bezorging kan plaatsvinden tussen 08.00 en 20.00 uur van dinsdag t/m zaterdag. Maandag worden er geen pakketten bezorgd door DHL.

Mocht dit niet handig voor u zijn, kunt u altijd uw pakketje bij een afhaalpunt ophalen bij u in de buurt. 

4.3 kan ik een product afhalen?

Het is mogelijk om producten af te halen bij u in de buurt. Wij versturen pakketten direct naar DHL-afhaalpunten. U kunt dit in uw bestelproces aangeven. Ook kunt u uw order ophalen in Roosendaal.

4.4 Wat als ik niet thuis bent met een bezorging?

Indien u bij de aflevering van DHL onverhoopt niet thuis bent, probeert de bezorger in veel gevallen uw pakket aan te bieden bij uw buren. Mocht bezorgen bij de buren niet mogelijk zijn, vinden er nog twee bezorgpogingen bij u plaats. Indien het nog niet gelukt is kunt het pakket bij een DHL punt in de buurt afhalen. Wordt deze niet afgehaald ontvangen wij het pakket retour. LET OP: Pakketten die niet worden afgehaald worden door ons verwerkt met doorberekening naar de klant van €12,50 retour/annuleringskosten!
DHL bezorgt van dinsdag t/m zaterdag tussen 08.00 en 20.00 uur.

4.5 Hoe worden de producten verstuurd?
Uw bestelling wordt binnen Nederland verzonden met DHL. Zodra uw bestelling wordt ingepakt in ons magazijn, ontvangt u per e-mail een Track&Trace-code waarmee u de zending online kunt volgen. Deze code is uiterlijk de volgende ochtend actief.


5 Klachtenafhandeling

5.1 Hoe meld ik een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht per e-mail, chat of telefonisch door te geven. Zie punt 1 Contact voor de contactmogelijkheden.

Indien een order niet of slechts gedeeltelijk is geleverd of als u een klacht heeft met een geleverd artikel, meld dit dan binnen 5 dagen na verzending/ontvangst van uw bestelling. 

5.2 Hoe wordt een klacht afgehandeld?

Indien een order niet of slechts gedeeltelijk is geleverd of als u een klacht heeft met een geleverd artikel, meld dit dan binnen 5 dagen na verzending/ontvangst van uw bestelling. 
Na ontvangst van uw klacht zullen onze medewerkers het probleem bekijken en proberen naar ieders tevredenheid met een oplossing te komen. Wij trachten uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst te beantwoorden/op te lossen. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u de afhandeling/oplossing niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Jayno.nl bij is aangesloten.


6 Retourneren van producten

6.1 RUILEN & RETOURZENDINGEN

Als consument heeft u het recht om zonder reden van opgaaf internetaankopen retour te sturen binnen een termijn van 14 kalenderdagen na ontvangst artikel (Wet Koop op Afstand). Dit geldt ook voor alle bestelde artikelen op Jayno.nl. 
Bij retourzendingen wordt het volledige bedrag binnen 14 dagen teruggestort op uw rekening na ontvangst pakket.

OPTIE 1  (DHL)

Meld uw retour aan via onderstaande link en volg de stappen:

  • Doe de ongewassen/ongedragen kleding in originele verpakking met aangehecht kaartje terug in de verzendzak en verpak de artikelen goed.
  • Geef op de meegeleverde pakbon aan welke artikelen u retourneert en stop deze bij uw retouren
  • Sluit de zak af en gebruik het retouretiket wat u via de email heeft ontvangen
  • Breng het pakket naar het gekozen DHL punt
  • Wij betalen binnen 14 dagen het geld terug met dezelfde betaalmethode die jij gebruikt hebt (indien u voor KLARNA achteraf betalen heeft gekozen passen wij de factuur aan)

Een deel van de retourkosten zijn voor rekening van de klant. Maakt u gebruik van bovenstaande optie dan brengen wij €3,99 retourkosten in mindering op het retourbedrag.

 

OPTIE 2 (PostNL of andere vervoerder)

U kunt uw retour ook zelf frankeren en terug sturen naar ons via een vervoerder naar keuze. Hiervoor gebruikt u het onderstaand adres:

 

Jayno.nl

De Meeten 32

4706NG Roosendaal

 

Wij betalen binnen 14 dagen het geld terug via dezelfde betaalmethode die u gebruikt heeft (indien u voor KLARNA achteraf betalen heeft gekozen passen wij de factuur aan)

 

RUILEN

Indien u niet tevreden bent over de maat kunt u uiteraard ook een artikel ruilen. De snelste optie hiervoor  is zelf een nieuwe order plaatsen en de gewenste maat opnieuw bestellen. Het artikel dat u terug stuurt zal worden gecrediteerd

 

Ter verduidelijking:

  • Sale artikelen kunnen geretourneerd worden volgens dezelfde voorwaarden.
  • Retourzendingen zonder pakbon worden niet in behandeling genomen.
  • De artikelen dienen indien mogelijk in originele verpakking te zitten
  • De artikelen dienen voorzien te zijn van aangehecht prijskaartje
  • De artikelen zijn ongedragen/ongebruikt/onverkocht/ongewassen te zijn.
  • Wanneer het aankoopbedrag na de retour onder de 29 euro zakt betaalt u alsnog (HEEN)verzendkosten. Voor Belgische klanten is het als het aankoopbedrag zakt onder de 49 euro.
  • Mocht de order retour komen omdat u het pakket heeft geweigerd of niet bezorgd kon worden of niet afgehaald bij een afhaalpunt zullen wij de order annuleren en de verzendkosten / annulatiekosten van €12,50 bij u in rekening brengen.
  • Bij misbruik / herhaaldelijk hele orders retourneren of dezelfde artikelen bestellen in diverse orders berekenen wij €12,50 kosten door.
  • Bij een gebrek/foutief artikel graag van te voren contact opnemen met ons
  • Mocht er om wat voor reden dan ook zo zijn dat je opnieuw dezelfde artikelen wilt bestellen (bv omdat er een kortingscode op dat moment actief is) neem dan eerst contact op met onze klantenservice.
  • In verband met hygiëne kan ondergoed niet worden geretourneerd. Spenen kunnen na opening niet worden geretourneerd/geruild.
  • Retouren kunnen in Roosendaal op de Meeten 32 altijd kosteloos worden afgegeven volgens dezelfde voorwaarden. 
  • Retourzendingen zijn altijd voor eigen risico(voor risico van de klant).
  • TIP Indien u retouren heeft van verschillende orders kunnen deze in 1 pakket terug gestuurd worden. Er zal dan uiteraard maar 1 keer retourkosten worden berekend. 

Wanneer een retour niet voldoet aan de voorwaarden kunnen wij uw retour weigeren of gedeeltelijk vergoeden.

 

Mocht u nog vragen hebben kunt u ons bereiken via de mail of onderstaande nummers:

Email: info@jayno.nl

Telefoonnummer: 0165 370346

Whatsappnummer: 0627061504

We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9:15 uur tot 17:30 uur.