RETOUR & Ruilen

Retourneren

Retourneren

RETOURNEREN

Als consument heeft u het recht om zonder reden van opgaaf internetaankopen retour te sturen binnen een termijn van 14 kalenderdagen na ontvangst artikel (Wet Koop op Afstand). Dit geldt ook voor alle bestelde artikelen op Jayno.nl. Bij retourzendingen wordt het volledige bedrag binnen 14 dagen teruggestort op uw rekening na ontvangst pakket. Indien er is gekozen voor achteraf betalen wordt de factuur aangepast.

Kleding kan uitsluitend retour worden gestuurd als de artikelen ongedragen/ongewassen zijn en met aangehecht prijskaartje.

 

Retourprocedure

OPTIE 1  (DHL)

Meld uw retour aan via onderstaande link en volg de stappen:

  • Doe de ongewassen/ongedragen kleding in originele verpakking met aangehecht kaartje terug in de verzendzak en verpak de artikelen goed.
  • Geef op de meegeleverde pakbon aan welke artikelen u retourneert en stop deze bij uw retouren
  • Sluit de zak af en gebruik het retouretiket wat u via de email heeft ontvangen
  • Breng het pakket naar het gekozen DHL punt
  • Wij betalen binnen 14 dagen het geld terug met dezelfde betaalmethode die jij gebruikt hebt (indien u voor Afterpay of billink achteraf betalen heeft gekozen passen wij de factuur aan)

Een deel van de retourkosten zijn voor rekening van de klant. Maakt u gebruik van bovenstaande optie dan brengen wij €3,99 retourkosten in mindering op het retourbedrag.

 

OPTIE 2 (PostNL of andere vervoerder)

U kunt uw retour ook zelf frankeren en terug sturen naar ons via een vervoerder naar keuze. Hiervoor gebruikt u het onderstaand adres:

Jayno.nl

De Meeten 32

4706NG Roosendaal

 

Wij betalen binnen 14 dagen het geld terug via dezelfde betaalmethode die u gebruikt heeft (indien u voor Afterpay of Billink achteraf betalen heeft gekozen passen wij de factuur aan)

 

RUILEN

Indien u niet tevreden bent over de maat kunt u uiteraard ook een artikel ruilen. De snelste optie hiervoor  is zelf een nieuwe order plaatsen en de gewenste maat opnieuw bestellen. Het artikel dat u terug stuurt zal worden gecrediteerd.

 

Ter verduidelijking:

  • Sale artikelen kunnen geretourneerd worden volgens dezelfde voorwaarden.
  • Retourzendingen zonder pakbon worden niet in behandeling genomen.
  • De artikelen dienen indien mogelijk in originele verpakking te zitten
  • De artikelen dienen voorzien te zijn van aangehecht prijskaartje
  • De artikelen zijn ongedragen/ongebruikt/onverkocht/ongewassen te zijn.
  • Wanneer het aankoopbedrag na de retour onder de 29 euro zakt betaalt u alsnog (HEEN)verzendkosten. Voor Belgische klanten is het als het aankoopbedrag zakt onder de 49 euro.
  • Mocht de order retour komen omdat u het pakket heeft geweigerd of niet bezorgd kon worden of niet afgehaald bij een afhaalpunt zullen wij de order annuleren en de verzendkosten / annulatiekosten van €12,50 bij u in rekening brengen.
  • Bij misbruik / herhaaldelijk hele orders retourneren of dezelfde artikelen bestellen in diverse orders berekenen wij €12,50 kosten door.
  • Bij een gebrek/foutief artikel graag van te voren contact opnemen met ons
  • Mocht er om wat voor reden dan ook zo zijn dat je opnieuw dezelfde artikelen wilt bestellen (bv omdat er een kortingscode op dat moment actief is) neem dan eerst contact op met onze klantenservice.
  • In verband met hygiëne kan ondergoed niet worden geretourneerd. Spenen kunnen na opening niet worden geretourneerd/geruild.
  • Retouren kunnen in Roosendaal op de Meeten 32 altijd kosteloos worden afgegeven volgens dezelfde voorwaarden. 
  • TIP Indien u retouren heeft van verschillende orders kunnen deze in 1 pakket terug gestuurd worden. Er zal dan uiteraard maar 1 keer retourkosten worden berekend. 

Wanneer een retour niet voldoet aan de voorwaarden kunnen wij uw retour weigeren of gedeeltelijk vergoeden.

 

Mocht u nog vragen hebben kunt u ons bereiken via de mail of onderstaande nummers:

Email: [email protected]

Telefoonnummer: 0165 370346

Whatsappnummer: 0627061504

We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9:15 uur tot 17:30 uur.

 

Alle producten in de webwinkel zijn op voorraad tenzij anders vermeld.

Bestellingen worden alleen verwerkt op werkdagen van maandag t/m vrijdag. We streven ernaar uw bestelling binnen 24 uur te verwerken (na ontvangst van uw betaling).

Mocht een product niet op tijd kunnen worden geleverd dan ontvangt u hiervan een email en indien gewenst kunt u dan alsnog de bestelling annuleren. De maximale leveringstermijn bedraagt 5 werkdagen.