Veel gestelde vragen
Veel gestelde vragen

U kunt contact met ons opnemen op de volgende manieren:
  1. het formulier aan de rechterzijde van deze pagina invullen
  2. stuur een e-mail naar [email protected]
  3. telefonisch op nummer +31 165 370346  of whatsapp +31(0)627061504 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.15 tot 17.30)
  4. de chat-functie rechtsonder op de homepage(indien een medewerker online is)

Met vriendelijke groeten,

Jayno.nl
De Meeten 32
4706 NG Roosendaal
KvK-nummer 20116261
Btw-nummer NL819905434B01
Rekeningnummer IBAN NL72 INGB 0007920617




 
1 Contact
1.1 Hoe kan ik jullie bereiken?

U kunt contact met ons opnemen op de volgende manieren:

  1. het formulier aan de rechterzijde van deze pagina invullen
  2. stuur een e-mail naar [email protected]
  3. Telefonisch op nummer +31(0)627061504(whatsapp) of op +31 (0) 165-370346. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.15 tot 17.30
  4. de chat-functie rechtsonder op de homepage(indien een medewerker online is)
1.2 Wanneer zijn jullie telefonisch bereikbaar?

U kunt ons bereiken vanaf Maandag t/m Vrijdag vanaf: 9:15 t/m 17:30 uur. Mocht uw vraag niet duidelijk beantwoord zijn mail dan naar [email protected]  

2 Bestellen
2.1 Hoe bestel ik?
Bestellen is heel eenvoudig. Bekijk de volgende stappen hieronder en u weet gelijk hoe u moet bestellen.

Ga met uw muis naar kinderkleding of babykleding. U krijgt de keuze uit jongens of meisjes. Na de keuze voor het geslacht kunt u kiezen uit verschillende soorten kledingstukken. Welke menukeuze u ook aanklikt(geslacht of soort kledingstuk), u komt uiteindelijk uit bij een filtermenu.

Met het filtermenu kunt u nog specifieker zoeken naar een product. Klik een maat aan en eventueel het soort kledingstuk. Als u een leuke artikel vindt, dan kunt u het plaatje aanklikken.
Het product wordt weergegeven en u kunt een maat kiezen. Als u de maat gekozen heeft, kunt u in winkelwagen aanklikken, indien de maat op voorraad is.

Dan ziet u een grote knop bestelling afronden staan; klik deze nu aan. U kunt nu kiezen voor afrekenen als gast of registreren. Als u gelijk wilt afrekenen dan moet u op doorgaan klikken.

De volgende stap is uw betaalgegevens invoeren. Vul de benodigde gegevens in en klik dan op volgende stap. Wilt u het op een ander adres laten bezorgen dan kunt u het afleveradres invullen.

Nu komt u bij de keuze om uw verzendmethode aan te klikken u kunt kiezen uit verschillende keuzes:

De linkse keuze is bij u thuis te laten bezorgen op de u gewenste dag. De rechtermenu zijn diverse ophaalpunten bij u in de buurt. Bij de onderste menu kunt u kiezen voor op te halen bij 1 van onze ophaalpunten.

Na de juiste verzendmethode ingevuld te hebben kunt u volgende stap aanklikken.
Klik nu hoe u uw product wilt betalen. Als u uw keuze gemaakt heeft klik dan op volgende stap.
Hier kunt u uw bestelling controleren en bevistigen. Accepteer de algemene voorwaarden en dan kunt u plaats uw bestelling aanklikken

Uw bestelling is geplaatst.
3 Verkopen
3.1 Hoe kan ik betalen?

Betalen

Veilig bestellen bij Jayno.nl kunt u op de volgende manieren:

  1. iDeal:
    Betaalmethode ontwikkeld door verschillende Nederlandse banken om de betaling van online producten en diensten te vergemakkelijken.
  2. Banktransactie:
    U maakt het bedrag van uw bestelling zelf over. Het kan gemiddeld 1 à 2 werkdagen duren voordat de betaling is verwerkt, afhankelijk van uw eigen bank.
  3. PayPal
  4. AFTERPAY of BILLINK ACHTERAF BETALEN
  5. Betalen bij afhalen:
    U betaalt uw bestelling bij afhalen in onze winkel, hier kunt u gebruik maken van een pinapparaat.

Simpel en snel op Jayno.nl!!!!

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen:


TEL: +31(0)165370346

GSM: +31(0)627061504 

3.2 Vooruitbetalen via bankoverschrijving ?
Natuurlijk kan dit. Als u heeft gekozen voor een vooruitbetaling kunt u het totaalbedrag overmaken naar onderstaande bankrekening. Na ontvangst van uw betaling versturen wij de producten. Het kan gemiddeld 1 à 2 werkdagen duren voordat de betaling is verwerkt, afhankelijk van uw eigen bank.

Onze gegevens:
Jayno.nl
De Meeten 32
4706 NG  ROOSENDAAL

KvK-nummer 20116261
Btw-nummer NL819905434B01
Rekeningnummer IBAN NL72 INGB 0007920617

Nog vragen mail, whatsapp of bel ons: [email protected]+31(0)627061504  +31(0)165370346

4 Verzending
4.1 Wat zijn de verzendkosten?
We hanteren de volgende verzendkosten binnen Nederland:
gewicht
0 tot 125gram €1,99
vanaf 300 gram €2,99
Boven de €29 gratis verzenden (Belgie = boven de €49)   
4.2 Kan ik een bezorgtijd aan geven?

Helaas is het niet mogelijk een voorkeurs bezorgtijd aan te geven bij PostNL. Bezorging kan plaatsvinden tussen 08.00 en 20.00 uur van dinsdag t/m zaterdag. Maandag wordt er geen post bezorgd door Post NL.

Mocht dit niet handig voor u zijn, kunt u altijd uw pakketje bij een afhaalpunt ophalen bij u in de buurt. U kunt ook kiezen voor een avond levering.

4.3 kan ik een product afhalen?

Het is mogelijk om producten af te halen bij u in de buurt. Wij versturen pakketten direct naar 2600 PostNL-afhaalpunten. U kunt dit in uw bestelproces aangeven. Ook kunt u uw order ophalen in Roosendaal.

4.4 Wat als ik niet thuis bent met een bezorging?

Indien u bij de aflevering van PostNL onverhoopt niet thuis bent, probeert de bezorger in veel gevallen uw pakket aan te bieden bij uw buren. Mocht bezorgen bij de buren niet mogelijk zijn, vinden er nog twee bezorgpogingen bij u plaats. Indien het nog niet gelukt is kunt het pakket bij een postNL punt in de buurt afhalen. Wordt deze niet afgehaald ontvangen wij het pakket retour.
PostNL bezorgt van dinsdag t/m zaterdag tussen 08.00 en 20.00 uur.

4.5 Hoe worden de producten verstuurd?
Uw bestelling wordt binnen Nederland verzonden met PostNL. Zodra uw bestelling wordt ingepakt in ons magazijn, ontvangt u per e-mail een Track&Trace-code waarmee u de zending online kunt volgen. Deze code is uiterlijk de volgende ochtend actief.
5 Klachtenafhandeling
5.1 Hoe meld ik een klacht?
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht per e-mail, chat of telefonisch door te geven. Zie punt 1 Contact voor de contactmogelijkheden.
5.2 Hoe wordt een klacht afgehandeld?
Na ontvangst van uw klacht zullen onze medewerkers het probleem bekijken en proberen naar ieders tevredenheid met een oplossing te komen. Wij trachten uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst te beantwoorden/op te lossen. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u de afhandeling/oplossing niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Jayno.nl bij is aangesloten.
6 Retourneren van producten
6.1 RUILEN & RETOURZENDINGEN

Als consument heeft u het recht om zonder reden van opgaaf internetaankopen retour te sturen binnen een termijn van 14 kalenderdagen na ontvangst artikel (Wet Koop op Afstand). Dit geldt ook voor alle bestelde artikelen op Jayno.nl. 
Bij retourzendingen wordt het volledige bedrag binnen 14 dagen teruggestort op uw rekening na ontvangst pakket.

OPTIE 1  (DHL)

Meld uw retour aan via onderstaande link en volg de stappen:

 

 

Helaas geeft het systeem tijdens het downloaden een ERROR waardoor het lijkt alsof uw retour aanmaken niet is gelukt. Echter ontvangt u binnen 15 minuten alsnog het retouretiket via de email. Excuses voor het ongemak.

  • Doe de ongewassen/ongedragen kleding in originele verpakking met aangehecht kaartje terug in de verzendzak en verpak de artikelen goed.
  • Geef op de meegeleverde pakbon aan welke artikelen u retourneert en stop deze bij uw retouren
  • Sluit de zak af en gebruik het retouretiket wat u via de email heeft ontvangen
  • Breng het pakket naar het gekozen DHL punt
  • Wij betalen binnen 14 dagen het geld terug met dezelfde betaalmethode die jij gebruikt hebt (indien u voor Afterpay of billink achteraf betalen heeft gekozen passen wij de factuur aan)

Een deel van de retourkosten zijn voor rekening van de klant. Maakt u gebruik van bovenstaande optie dan brengen wij €3,99 retourkosten in mindering op het retourbedrag.

 

OPTIE 2 (PostNL of andere vervoerder)

U kunt uw retour ook zelf frankeren en terug sturen naar ons via een vervoerder naar keuze. Hiervoor gebruikt u het onderstaand adres:

 

Jayno.nl

De Meeten 32

4706NG Roosendaal

 

Wij betalen binnen 14 dagen het geld terug via dezelfde betaalmethode die u gebruikt heeft (indien u voor Afterpay of Billink achteraf betalen heeft gekozen passen wij de factuur aan)

 

RUILEN

De SNELSTE optie is zelf een nieuwe order plaatsen. Dit kan direct, aangezien wij uw retour volledig crediteren. U kunt uw producten ook ruilen. Na ontvangst van uw retour kunt u met het gecrediteerde bedrag zelf een nieuwe order plaatsen. Telefonisch, via mail of via whatsapp doorgeven kan natuurlijk ook altijd. 

 

Nog ter verduidelijking:

  1. Wanneer het aankoopbedrag onder de 29 euro zakt betaalt u alsnog (HEEN)verzendkosten.
  2. Tip mocht u kiezen voor een tegoedbon die onbeperkt geldig is, dan krijgt u wel het gehele bedrag terug in de vorm van shoptegoed. (er worden er geen (Heen)verzendkosten berekend).
  3. Mocht de order retour komen omdat u het pakket heeft geweigerd of niet bezorgd kon worden zullen wij de order annuleren en de verzendkosten/annulatiekosten  €12,50 bij u in rekening brengen.
  4. Wanneer een retour niet voldoet aan de voorwaarden kunnen wij uw retour weigeren of gedeeltelijk vergoeden.
  5. Bij het niet kunnen afleveren van een product zal de ondernemer retourkosten in rekening brengen.
  6. RETOUR is eenmalig gratis PER order, stuur dus uw retouren in 1 pakket retour anders bereken wij kosten a €5,50.
  7. Bij een gebrek/foutief artikel graag van te voren contact opnemen met ons

LET OP; Komt u met order na retour onder de €29,00 betaald u alsnog (heen)verzendkosten a €1,99/€2,99. Ook als u uw ruiling vooraf aan ons doorgeeft berekenen wij verzendkosten als de ruiling onder de €29,- euro uitkomt, daarin tegen kunt u kosteloos uw retourzending via ons antwoordnummer versturen.


Sale artikelen kunnen geretourneerd worden volgens dezelfde voorwaarden.

Retourzendingen zonder pakbon worden niet in behandeling genomen. De artikelen dienen indien mogelijk in originele verpakking en ongedragen/ongebruikt/onverkocht/ongewassen te zijn. 

 

Mocht u nog vragen hebben kunt u ons bereiken via de mail of onderstaande nummers:

Email: [email protected]

Telefoonnummer: 0165 370346

Whatsappnummer: 0627061504

We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9:15 uur tot 17:30 uur.


Heeft u nog vragen neem dan even contact met ons op.