SUPER DEAL: 60% + 20% EXTRA KORTING MET CODE: 60PLUS20 | ENORM VEEL NIEUWE PRODUCTEN AANGEVULD!

Retour en ruilen

Als consument heeft u het recht om zonder opgaaf van reden internetaankopen retour te sturen binnen een termijn van 14 kalenderdagen na ontvangst artikel (Wet Koop op Afstand). Dit geldt ook voor alle bestelde artikelen op Jayno.nl. Bij retourzendingen wordt het volledige bedrag binnen 14 dagen teruggestort op uw rekening na ontvangst pakket. Indien er is gekozen voor achteraf betalen wordt de factuur aangepast.

Kleding kan uitsluitend retour worden gestuurd als de artikelen ongedragen/ongewassen zijn en met aangehecht prijskaartje.


Helaas hebben we door de enorme drukte op de retourenafdeling een vertraging op het verwerken van de retouren en zal het helaas langer duren dan normaal. 
Je kunt de status van je retourpakket volgen door de track&trace informatie in te vullen bij het vervoersbedrijf waar het pakket is afgegeven. Zodra de retour is verwerkt ontvangt je van ons een bevestiging per email. Indien je voor betaling via Klarna hebt gekozen ontvang je ook van hen een aangepaste factuur zodra de retour is verwerkt. Via de app of email van Klarna kan je de retourzending melden zodat de factuur gepauzeerd wordt.

Excusus voor het ongemak.

Retourprocedure

Optie 1  (DHL)

  • Doe de ongewassen/ongedragen kleding in originele verpakking met aangehecht kaartje terug in de verzendzak en verpak de artikelen goed.
  • Geef op de meegeleverde pakbon aan welke artikelen u retourneert en stop deze bij uw retouren
  • Sluit de zak af en vermeld daar ons adres op.
    Jayno.nl -
    De Meeten 32
    4706 NG
    Roosendaal.
    LET OP: zorg ervoor dat het label of de barcode van de heenzending niet zichtbaar meer is.
  • Breng het pakket naar een DHL punt en geef daar aan dat het retour moet naar Jayno.nl. Het DHL punt zal om uw emailadres en postcode vragen en plakken dan een retourlabel op het pakket. Op het moment van afgifte hoeft u geen kosten aan DHL te betalen. Bewaar het verzendbewijs goed. De retourzending kan je zelf volgen door de JVGL code in cobinatie met onze postcode 4706NG op te geven op de pagina van DHL.
  • Wij betalen binnen 14 dagen het retourbedrag van de artikelen terug via dezelfde betaalmethode die u gebruikt heeft (indien u voor Klarna achteraf betalen heeft gekozen passen wij de factuur aan)

Een deel van de retourkosten zijn voor rekening van de klant. Maakt u gebruik van bovenstaande optie dan brengen wij €3,99 retourkosten in mindering op het retourbedrag.

STUURT U EEN RETOUR VANUIT BELGIE OF DUITSLAND DAN HEEFT U HIER EEN RETOURLABEL VOOR NODIG, DIT KUNT U AANVRAGEN VIA DE MAIL OP INFO@JAYNO.NL

Klik hier voor een servicepunt bij u in de buurt.

 

Optie 2 (PostNL of andere vervoerder)

U kunt uw retour ook zelf frankeren, retourkosten voor eigen rekening, en terug sturen naar ons via een vervoerder naar keuze. Hiervoor gebruikt u het onderstaand adres:

Jayno.nl

De Meeten 32

4706NG Roosendaal

 

Wij betalen binnen 14 dagen het retourbedrag van de artikelen terug via dezelfde betaalmethode die u gebruikt heeft (indien u voor KLARNA achteraf betalen heeft gekozen passen wij de factuur aan)

 

Ruilen

Indien u niet tevreden bent over de maat kunt u uiteraard ook een artikel ruilen. De snelste optie hiervoor  is zelf een nieuwe order plaatsen en de gewenste maat opnieuw bestellen. Het artikel dat u terug stuurt zal worden gecrediteerd.

 

Ter verduidelijking:

  • Sale artikelen kunnen geretourneerd worden volgens dezelfde voorwaarden.
  • Retourzendingen zonder pakbon worden niet in behandeling genomen.
  • De artikelen dienen indien mogelijk in originele verpakking te zitten
  • De artikelen dienen voorzien te zijn van aangehecht prijskaartje
  • De artikelen dienen ongedragen/ongebruikt/onverkocht/ongewassen te zijn.
  • Wanneer het aankoopbedrag na de retour onder de 29 euro zakt betaalt u alsnog (HEEN)verzendkosten. 
  • Mocht de order retour komen omdat u het pakket heeft geweigerd of niet bezorgd kon worden of niet afgehaald bij een afhaalpunt zullen wij de order annuleren en de verzendkosten / annulatiekosten van €12,50 bij u in rekening brengen.
  • Bij misbruik / herhaaldelijk hele orders retourneren of dezelfde artikelen bestellen in diverse orders berekenen wij €12,50 kosten door.
  • Bij een gebrek/foutief artikel, graag binnen 5 dagen, van te voren contact opnemen met ons
  • Mocht er om wat voor reden dan ook zo zijn dat je opnieuw dezelfde artikelen wilt bestellen (bv omdat er een kortingscode op dat moment actief is) neem dan eerst contact op met onze klantenservice.
  • In verband met hygiëne kan ondergoed niet worden geretourneerd/geruild. Spenen kunnen na opening niet worden geretourneerd/geruild.
  • Retouren kunnen in Roosendaal op de Meeten 32 altijd kosteloos worden afgegeven volgens dezelfde voorwaarden. 
  • Retourzendingen zijn altijd voor eigen risico (voor risico van de klant).
  • TIP Indien u retouren heeft van verschillende orders kunnen deze in 1 pakket terug gestuurd worden. Er zal dan uiteraard maar 1 keer retourkosten worden berekend. 

Wanneer een retour niet voldoet aan de voorwaarden kunnen wij uw retour weigeren of gedeeltelijk vergoeden.

 

Mocht u nog vragen hebben kunt u ons bereiken via de mail of onderstaande nummers:

Email: info@jayno.nl

Telefoonnummer: 0165 370346

Whatsappnummer: 0627061504

We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9:15 uur tot 17:30 uur.

 

Alle producten in de webwinkel zijn op voorraad tenzij anders vermeld.

Bestellingen worden alleen verwerkt op werkdagen van maandag t/m vrijdag. We streven ernaar uw bestelling binnen 24 uur te verwerken (na ontvangst van uw betaling).

Mocht een product niet op tijd kunnen worden geleverd dan ontvangt u hiervan een email en indien gewenst kunt u dan alsnog de bestelling annuleren. De maximale leveringstermijn bedraagt 5 werkdagen.